header

lunes, 11 de marzo de 2013

Hollywood (also) Rides a Bike


As you may already know, I live in Belgium in a university town and bikes are very popular around here. I have my own -thanks to Tine- and it comes very handy when I go shopping around town. February is too cold to bike -at least for me- so Im not using it as often as Id like to. Spring is coming so bike season begins for me again! I cant wait/ Como ustedes ya saben, yo vivo en Bélgica en una ciudad universitaria y las bicicletas son muy populares por aquí. Tengo la mía -gracias a Tine-y viene muy bien cuando voy de compras por la ciudad. Febrero es demasiado frío para andar en bicicleta, por lo menos para mí, así que no la estoy usando tan a menudo como me gustaría. La primavera está llegando así que la temporada de bicicletas comienza para mí otra vez! No puedo esperar.

Im getting prepared for the summer and sport an Anita Ekberg (photo below) style while riding my bike. I already have the white shorts in my closet! While browsing for pictures I came across Steve Rea´s blog called Rides a Bike and realized that he published a coffee table book called Hollywood Rides a Bike./ The book is a collection of 125 vintage photographs of celebrities and their bikes. Check his blog and be inspired to start biking!/Me estoy preparando para el verano y usar un estilo tipo Anita Ekberg (foto de abajo), mientras uso mi bici. Ya tengo los shorts blancos en mi armario! Buscando imágenes me encontré con el blog de Steve Rea llamado Rides a Bike y me di cuenta de que él publicó un libro llamado Hollywood Rides a Bike. El libro es una colección de 125 fotografías de época de los famosos y sus bicicletas. Chequea su blog e inspírate para empezar a pedalear!
Jack Oakie (1935), John Lennon (1967)  and Anita Ekberg (1956)
Sean Connery (2000),  Dean Martin and Joey Heatherton (1969) and Morgan Freeman (1989)
Grace Kelly (1954),  Joan Davis and Constance Moore (1944) and Macaulay Culkin and Anna Chlumsky (1991)
Joan Crawford (1941), Elvis Presley and Lizabeth Scott (1957) and Audrey Hepburn (1967)

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...